lördag 10 november 2007

Utställningsdebut

Idag var det utställningspremiär för Molly. Hon blev tyvärr utan rosett då hon hade en fin konkurrent som hade kommit något längre i utvecklingen. Men det var väldigt jämnt emellan dem och Molly fick en jättefin bedömning och ansågs som mycket lovande. Så det var ju kul! Min lilla sk*t-unge...
Extra roligt var att hon var så lugn och cool hela tiden. Inga premiärnerver här inte!
Tyvärr blev det bara urdåliga bilder från dagen (måste köpa ny digitalkamera!!)

Jag är jättesöt säger alla

Och de har alldeles rätt! Hör du det matte, som gnäller att jag är för liten och för tunn och alltmöjligt...

Pappa Apollon fanns också på plats så vi fick äntligen hälsa på varann
Apollon blev Premier idag - stort grattis!
Och den här snyggingen kanske blir min fästman framöver
Charlie börjar bli riktigt stor nu. Så BLÅ ögon! :o)

Freja skötte sig också mycket bra idag och fick sitt CACE med glans. Trots att domaren skämtade först och sa att hon fått draget cert pga för lång nos och stora öron...jag trodde han blivit helt knäpp! ;o) Det blev sen en väldigt hård match om BIV & NOM och domaren kunde inte ens bestämma sig förrän under nomineringen, men sen gick det till den andra katten; vackra EC S*Chimär's Francesca DSM (men bara att kunna ge henne en match var ju kul, hehe...).

Inga kommentarer: