torsdag 24 januari 2008

Vill man vara fin får man lida pin

Idag var det dags för bad. Det var Freja som var den lyckliga (?!?)
Vi måste ju piffa upp oss lite inför helgens utställning i Örebro...

Här kan man skåda tillbehören. ;o)
Jag provade en ny sorts schampo som luktade väldigt gott. Det var den sorten man använde först så den lukten försvann dessvärre sen, hmm...

Torkningen fixar jag bäst själv
Nu börjar jag nästan känna mig som folk igen
De andra brydde sig inte ett dugg om att piffa upp sig. Whiskas med tonfisk var bra mycket intressantare. Lägg märke till något extraordinärt på denna bild (ja förutom att jag inte plockat bort julunderläggen än då...). Det är Dixie, Molly och Tosca som äter tillsammans.
Tosca! Som med en enda blick kan få de andra att gå långa omvägar kring henne!
Jag tror Molly har fått henne att mjukna på gamla dar. Hon kan rent av försöka leka med Tosca emellanåt utan att få en snyting. (Ibland får hon visserligen en snyting också. Respekten måste ju upprätthållas!) Men idag gick det alltså bra att t.o.m dela middagstallrik!

Inga kommentarer: