torsdag 14 februari 2008

Lite trist men mera kul

Fick mail från SK idag att vi inte kommit med på deras utställning trots att jag betalade första dagen. Trist! Jag hade verkligen velat ställa ut Belle lite nu till våren...
Desto roligare blir att åka med Dixie till hennes fästman redan imorgon. Jag står knappt ut här hemma med allt skrikande så det blir skönt att bli av med åtminstone en katt... ;o)
Vi får hoppas att hanen fattar vad han ska göra trots att han är så ung. Men övning ger ju färdighet också så funkar det inte nu är det bara att göra ett nytt försök!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, jag hittade din blogg härom dagen. Har nämligen kollat på Birmor under ett halvårs tid och missat din jättefina blogg! Så otroligt roligt att läsa om hur det går med uppfödningen och alla utställningar. Än så länge har jag bara hunnit klicka mig tillbaks till juli, så det finns säkert lite mer att läsa :)

Ville mest bara säga att din blogg och dina vackra Birmor är helt underbara!