tisdag 9 juni 2009

Fotodax igen!

Idag är småttingarna 11 dagar. Vikterna fortsätter att öka och är nu uppe i 192, 164 resp. 170 g. Minstingen har alltså kommit ikapp och gått om!

Vägning pågår!
Här är den största ungen som jag tror är en kille. Hans öron är rätt mörka så jag skulle gissa på att han är brun. Han är den som verkar vara mest på gång att öppna ögonen.

Här är "den röda" (den som jag hade märkt från början när de bara var 2). Jag gissar på att det är en tjej. Även hon är ganska mörk och blir troligen brun.

Lilla "minstingen" som får behålla sitt namn trots att den inte längre är minst. Jag tippar på att det också är en tjej. Färgen är ljusare. Blir hon blå tro?
Här ser man ganska tydligt att en av ungarna är betydligt ljusare än de andra.
Mamma Dixie håller koll så allt går rätt till. Här med största ungen.

1 kommentar:

Webberiet's heliga birmor sa...

Dom ser verkligen jättefina ut dina små. Grattis till telningarna.