måndag 15 juni 2009

Nu är vi katter!

Jag har varit bortrest några dagar och under tiden har Dixie och ungarna fått bo hemma hos min syster och hennes man. Det var verkligen stor skillnad på de ungar jag lämnade mot de jag hämtade! De har alla öppnat ögonen och ser numera ut som små katter istället för den första tidens "råttisar". ;-)
Syrran har vägt dem varje dag - tack för det! Vikterna ligger nu på 210, 214 och 236 gram.

"Pojken" - så knubbig & go!

Jag är ganska säker på att det är två tjejer och en kille. Framförallt pojken ser väldigt fin ut, han verkar även få bra markeringar även om det är svårt att vara riktigt säker på dem redan nu. Den bruna tjejen ser mycket mer "svartmuskig" ut av någon anledning. Lite lustigt hur det kan bli så olika...
Jag ser ut som en lortgris helt av mig själv!

Den lilla blå (?) tjejen är sist med att öppna ögonen (och hon är ju också nästan ett dygn yngre). De var dessutom lite klibbiga så hon fick finna sig i att bli avtvättad och blev då inte så mycket att visa upp på bild...

Lite "råttvarning" här fortfarande... ;-)

Inga kommentarer: