onsdag 15 juli 2009

6½ vecka och charmiga till 1000!


Ungarna blir vildare för var dag som går. Nu kan de hoppa och studsa och busa med varandra. I morse förvånade de mig också med att självmant äta ur mammakatts torrfoderskål. Mina småttingar har annars varit rätt kräsna på det men de här är tydligen av en annan ull.
Lilla bruna tjejen har också lärt sig klättra över "staketet" som ska hålla småttingarna i köket. Det är väl bara en tidsfråga tills jag får ta bort det och låta dem utforska hela, stora världen.

Lilla Blå, en förtjusande dam, sitter vackert

Syster Brun är inte lika fotogenique men bra go hon också.

Och så lillkillen, min favorit. Så oemotståndligt go och busig till max!
Vem försvinner under skåpet, fastnar i dörren, sätter mattes hjärta i halsgropen som han?!
Han är fortfarande till salu! Hur kan man motstå.........??

Jag måste komma på fina namn åt dem snart! Jag fick förslaget "Juveltema" av Lisa-Marie, Mimitos, och det var inte så dumt så jag klurar på det. Har en klar men 2 more to go.

1 kommentar:

Webberiet's heliga birmor sa...

Åh dom är verkligen i en bedårande ålder. Din lilla blåa tös är jättesöt.