måndag 20 juli 2009

Nu har vi namn

Idag har det äntligen blivit lite tid att fota ungarna igen. De blev 7 veckor i fredags och är nu fulla av spring i benen och bus i sinnet.
Idag har jag också äntligen slutligen bestämt mig för deras namn. Jag tackar för tipsen jag fått om juvel/stjärn-tema, det blev lite åt det hållet.
Först ut är fotomodellen själv

S*Toscabelles Exotic Pearl
(döpt efter min tidigare hund Bonnies stamtavlenamn)



Jag är söt

Och bara lite vild

Här är jag med min syster

S*Toscabelles Evening Star
(har faktiskt också viss anknytning till samma hund...)

Hon blev tyvärr lite oskarp

Jag är vild jag också!

Till sist har vi brorsan som fick bryta mönstret litegrann
S*Toscabelles Errol Flynn
(som den tuffing och äventyrare han är)

Men jag är söt också!

Inga kommentarer: