fredag 3 augusti 2007

Doris & Dag - jag är skeptisk...

Min syster tycker det är trist av mig att kalla småttingarna för Tjejen & Killen så hon har bestämt att de istället bör heta Doris & Dag i väntan på sina rätta namn. Hmmmm...
Dagens Dubbel
De bor fortfarande under soffan iallafall. Idag kom de för första gången springande (hmm, nåja...) när jag pratade med dem och Dag sökte för första gången själv kontakt för att leka lite, eller bitas eller vad det nu var han ville. De börjar bli SÅ söta nu! Fast idag hade båda lite klibbigt öga, det är nog för dammigt under soffan...
Dag
Tog lite nya bilder men de blev ej så bra idag heller. Får ta nya i morrn. Samt fixa deras hage!
Doris
Jag synade dem lite noggrannare ikväll och Dag har jättefina kilar men på framtassarna har han rätt låga markeringar men alla tår är vita iallafall. Doris har något mer vitt fram men fortfarande rätt lågt. Kilarna är svårare att se på henne eftersom hon är ljusare. De verkar finnas där men är nog sämre än Dags. Sen tycker jag hon ser lite skum ut på svansen, längst ut anas lite ljusa strån...är det kattungepälsen eller blir det en vit svanstipp av det månne?

Doris & Dixie

Inga kommentarer: