onsdag 1 augusti 2007

Flyttdax igen...

Så var det dags att flytta igen då tycker Dixie... i natt vaknade jag av att ungarna pep och då var de ute och traskade på golvet under sängen. Tillbaks med dem i bolådan igen och somna om!
När jag kom hem på kvällen så var de försvunna igen men återfanns rätt snart under soffan. Jag tog fram dem och gosade med dem ett tag. De är inte riktigt med på noterna än men åtminstone mer nyfikna än tidigare, och inte särskilt rädda. Redan har de mycket spring i benen så de stannar inte där man sätter dem precis. Och helst ska de förstås kila iväg åt olika håll Det känns som det börjar vara dags att bygga upp deras hage men tyvärr har jag blockerat hörnet i hallen där den brukar stå. Jag får försöka hitta på en ny vettig lösning, men det tar jag i morgon...orkar inte börja med det just nu. Gjorde några försök att flytta tillbaka dem i bolådan men gav upp och låter dem nu bo under soffan tillsvidare.

Inga kommentarer: