onsdag 22 augusti 2007

Hemma igen!

Nu var det ett tag sen jag skrev här... har haft lite annat för mig ett tag... ;o)

Under tiden har småttingarna och Dixie bott hos min goda vän Camilla och blivit rejält bortskämda! Tusen tack för hjälpen!!! Uppfostrade har de också blivit inte minst! De har nu lärt sig att äta torrfoder och gå på lådan som de aldrig har gjort annat. Båda väger nu också över 500 gram så de hade verkligen vuxit på den här veckan. Lite skoj är att hos Camilla bor ungarnas farfars farmor Mirre så det kunde ha blivit släktkalas om det nu inte hade varit så att mina katter fick bo i egen "lyxkuppe" och inte träffa de andra katterna.

Jag var förstås tvungen att fota dem så fort vi kom hem. Lite mörkt så här på kvällen så det blev inget vidare resultat men här är iallafall dagsfärska bilder på ungarna som nu är nästan 6 veckor.
"Doris"
eller S*Toscabelles Dixieland Delight som hon kommer att heta "på riktigt"
"Dag".
Hans namn håller jag fortfarande på och klurar på...

Hela D-kullen ;o)
Om någon skulle bekymra sig över mina övriga katter så hade de givetvis också kattvakt. Tack Annelie! Tack Elvy!

Inga kommentarer: