måndag 30 juli 2007

Nyfikna på livet

Jag har varit upptagen med Järvas utställning de senaste dagarna så jag har tyvärr inte hunnit ägna mig speciellt mycket åt ungarna... nu har de iallafall blivit 2,5 vecka och kommit upp i 233 resp. 240 gram. Samma vikt som både Muffin & Charlie hade vid 1,5 vecka så det är inte så konstigt att jag tycker dessa är små och "ynkliga"... ;o)

De har nu blivit lite mer nyfikna på sin omgivning så när jag tog upp dem på sängen så kravlade de omkring och försökte upptäcka världen istället för att bara skrika på mamma.
Inte bara ungarna är nyfikna utan även Freja som ivrigt väntar på att de ska bli tillräckligt stora för att leka med...

Tjejens ögon är nu också nästan helt öppna.
Lite rund & go är jag nog ändå...
Och lilla pojken ska väl också få vara med på en bild.

Inga kommentarer: