tisdag 24 juli 2007

I can see...

Nu är ungarna 12 dagar och pojken har nästan helt öppnat ögonen.
Vikten ligger nu på 175 resp. 182 gram. De ökar max 10 g om dagen vilket känns lite ovant eftersom mina tidigare ungar har ökat 10-20 gram/dag, men de verkar ju nöjda och glada så det är väl ingen fara på taket.

Jag kan se! Men jag gillar inte det jag ser! *skriiiik*
Tjejen väljer fortfarande att blunda men tittar man nära på henne ser man att det börjar öppna sig lite i ögonvrån. Idag tyckte jag också att hon hade blivit mycket mörkare, kanske har hon bara varit senare i utvecklingen?? Det blir kul att se om det blir två olika färger på dem. Igår började jag också tveka om det verkligen var en tjej som jag har varit så säker på hela tiden... inte lätt detta med kattuppfödning! ;o)

En bild till på pojken bara för han börjar vara så söt!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS till småttingarna Annika. Ser att det är en brun och en blå - vad roligt!!

Hälsa de små från oss här på Catimon

/Yvonne