torsdag 12 juli 2007

Hona-hane?

Jag har synat ungarna lite noggrannare nu, så gott det nu går med en orolig mammakatt som vill lägga nosen i blöt. Jag *tror* att det är en hane och en hona, men sånt brukar ju kunna ändra sig från dag till dag... ;o) Kul med 2 småttingar iallafall, då kan man ju jämföra dem sen både vad gäller kön och färg. Det vore så kul om det blev en fin hona att behålla. Amarillo är ju farfar till de här ungarna och Belle farfarsmor, så jag har ju alla mina katter utom Freja i stamtavlan. Parar jag sen ungen med "Charlie" får jag in henne också... men det är kanske att gå händelserna lite i förväg!? ;o) Just nu hoppas jag bara på att allt ska gå fortsatt bra, att de får vara friska och äta ordentligt och öka stadigt i vikt. Just den saken verkar det inte vara några problem med, de ligger vid mjölkbaren för jämnan precis som sig bör.

Inga kommentarer: