måndag 17 september 2007

Åh vad typiskt!

Jag har ju gått och väntat på post från Sverak...tycker alltid det är bäst om man har stamtavlorna redan när man vaccinerar så man får det inskrivet med en gång, men idag fick jag isället ett meddelande från Annacarin, Järvas "kattungesekreterare" att det blivit en miss för jag stod tydligen inte som ägare på Dixie! Åh, denna byråkrati....
Inte mycket att göra åt än att fixa det intyget fort som sjutton då och hoppas på att det inte ska ta alltför lång tid för dem att ordna upp saken.
Undrar om jag äger mina andra katter...?? Hmmm, you never know...

Kattungarna har nu hittat ett nytt favoritställe; det "norska tornet"

Här ryms hela familjen

Lite närmre

Idag vägde jag ungarna igen och nu vägde båda strax över 1 kg. De är verkligen matglada, jag tror de äter lika mycket som alla de andra tillsammans!

Inga kommentarer: