lördag 1 september 2007

Long time...

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade här.

Småtting av annat slag. Fotad på besök i älgpark.

Jag har varit bortrest några dagar igen och sen tillråga på allt dragit på mig en envis förkylning under semestern så jag har inte orkat sitta vid datorn och fixa med bilder etc. Men fotat har jag gjort, åtminstone litegrann... så snart ska jag väl kunna visa upp 7-veckorsbilderna på småttingarna även om det blir lite i efterhand. De växer och frodas iallafall, blir tuffare för var dag som går.

Idag har jag och Freja varit i Eskilstuna på utställning. Det gick väldigt bra så numera kan hon titulera sig Grand Internationell Champion! :o)
Dessutom blev hon även denna gång nominerad. Jättekul! Hon som inte ens riktigt har kommit i kondition än... Ingen röst i panelen dock men jag är nöjd bara att hon hamnade där!


Lilla söta Freja

Inga kommentarer: