torsdag 13 september 2007

Tiden går...

Oj vad tiden går...en hel vecka utan att jag uppdaterat.
(Jag skyller på min förkylning som fortfarande håller i sig, det finns ingen ORK kvar på kvällarna efter jobbet. Är så trött på den här hostan nu...morr)
Börjar därför med ett par bilder som jag tog redan förra veckan men som jag inte hade tömt ur kameran.
Här är vi 8 veckor (6/9)

Jag befarar att jag fått en "ny Freja" i huset - en munktjuv!
För det mesta är det fullt ös som gäller

Bit & kiv
Och en liten sekund av stillhet (8/9)

Lite söt är jag väl?
Idag blir småttingarna 9 veckor. Det är ännu mer fullt ös. De har verkligen roligt med varann de här två. De äter nu även vanlig blötmat och till viss del torrfoder även om de inte verkar gilla RC Babycat som jag typiskt nog inhandlat en jättesäck av...
Nä, vuxentorrisar eller annat märke är godare att prova. Och köttfärs är förstås fortfarande en favorit! Och ost. Och.... ja , det mesta verkar gå ner faktiskt.

Här är vi nu 9 veckor och vi sover ihop också, inte bara busar.

Danny poserar

Och får därför visa upp sig på två bilder idag

Förhoppningsvis kan jag fota båda lite bättre imorgon om jag kommer hem tidigare på eftermiddan. Då ska jag även uppdatera den vanliga hemsidan med lite bilder. Promise!

Inga kommentarer: